Original title:
Marketingová komunikace elektronického obchodu
Translated title:
E-shop Marketing Communication
Authors:
Sysalová, Hana ; Ing. Peter Chudý, Ph.D., MBA (referee) ; Dvořák, Jiří (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2013
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace elektronického obchodu. První část je zaměřena na teoretické poznatky z této oblasti. Obsahem další části práce je podrobná analýza marketingového komunikačního mixu a nejvíce pouţívaných nástrojů internetové reklamy. Součástí poslední části jsou návrhy na zlepšení marketingové komunikace obchodu, a to zejména optimalizací jiţ pouţívaných internetových reklamních kampaní.
This master’s thesis deals with the e-shop marketing communication. The first part is focused on the theoretical knowledge from this area. The content of the next section is a detailed analysis of the marketing communication mix and the most used tools in internet advertising. In the last section, there are included suggestions to improve the e-shop marketing communication, especially by optimizing those internet advertising campaigns that are already used.
Keywords:
e-shop; internet advertising; Marketing communication; on-line marketing; SEM; social networks.; elektronický obchod; internetová reklama; Marketingová komunikace; on-line marketing; SEM; sociální sítě.
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/23622