Original title: Možnosti elektronického obchodu při nákupu nových automobilů
Translated title: E-commerce Options of Purchasing a New Car
Authors: Hamplová, Veronika ; Lacman, Petr (referee) ; Dvořák, Jiří (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2013
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: accessibility and usability of websites; BMW; Dacia; E-commerce; marketing research; sales of the new car; SLEPTE analysis; SWOT analysis; web layout; Škoda; BMW; Dacia; Elektronický obchod; marketingový průzkum; prodej nových automobilů; přístupnost a použitelnost webových stránek; rozvržení webové stránky; SLEPTE; SWOT; Škoda

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/21167

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-223767


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2016-06-03, last modified 2022-09-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share