Original title:
Model elektronického obchodu a jeho marketingové strategie
Translated title:
E-commerce Model and its Marketing Strategy
Authors:
Pawlas, Michal ; Junga,, Filip (referee) ; Dvořák, Jiří (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Obsahem práce je vytvoření elektronického obchodu pro firmu Dagen, s.r.o. na doméně Skutrymoto.cz. Předmětem prodeje jsou skútry, čtyřkolky, motorky a moto příslušenství. E-shop je vytvořen pomocí open source systému Prestashop. Práce řeší také problematiku současných marketingových modelů a jejích využití.
The content of the work is the creation e-shop of company Dagen Ltd. on Skutrymoto.cz domain. The subject of sold are the scooters, ATVs, motorcycles and motorcycle accessories. E-shop is developed using open source system Prestashop. The work also deals with issues of current marketing model and its use.
Keywords:
advertisement; e-commerce; page optimization; propagation; elektronický obchod; optimalizace stránek; propagace; reklama
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/9285