Original title:
Podnikové komunikační a informační webové portály
Translated title:
Corporate Communication and Information Web Portals
Authors:
Hrbatová, Gabriela ; Moravec, Petr (referee) ; Dydowicz, Petr (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá analýzou a definicí požadavků pro implementaci vhodného komunikačního a informačního webového portálu pro podnik OR-NEXT spol. s r.o., který se zaměřuje na implementace informačních systémů QI a Lawson M3, systémovou integraci obecně a poskytování poimplementačních služeb. Portál zdokonalí komunikaci se zákazníky a zjednoduší a zrychlí podnikové procesy týkající se správy zákaznického portfolia a zákaznických požadavků.
This diploma‘s thesis deals with the analysis and definition of the requirements for the implementation of a suitable communication and information web portal for OR-NEXT spol. s r.o., an IT business. The company focuses on the implementation of information systems (QI and Lawson M3), system integration in general and with providing post-implementation services. The portal will improve communication with customers and both simplify and speed up business processes on the management of customer portfolios and customer requirements.
Keywords:
communication; customer; helpdesk; implementation; knowledge base; Portal; web; helpdesk; implementace; komunikace; Portál; web; znalostní báze; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/9850