Original title:
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Translated title:
Marketing Research of Customer Satisfaction
Authors:
Mlezivová, Veronika ; Macinka, Jiří (referee) ; Koleňák, Jiří (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků společnosti Okay. analýza spokojenosti je provedena na základě dotazníkového šetření. výsledkem práce jsou doporučení směřující ke zvýšení spokojenosti zákzaníků a zlepšení služeb společnosti. společnost by se tam měla stát více zákaznicky orientovanou.
this master´s thesis concerned with the customer satisfaction marketing research company called Okay. the satisfaction analysis is perfomermed on the basis of questionnaire survey. The result of this work are recommendations aimed at increasing customer sasfaction and improve the services of the company thus alowing it to be more customer oriented.
Keywords:
customer; Marketing research; questionnaire; satisfaction; services.; dotazník; Marketinogový průzkum; spokojenost; zákazník. služby
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/13826