Original title:
Model elektronického obchodu pro firmu
Translated title:
Model of E-commerce for Company
Authors:
Stehlík, Tomáš ; Sichler, Marek (referee) ; Dvořák, Jiří (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce pojednává o návrhu internetového obchodu pro firmu Klimatizace Brno s.r.o. Na základě analýzy obecného a oborového okolí firmy a stávajícího stavu firemních internetových stránek je navržen internetový obchod, který splňuje všechny vlastnosti moderního internetového obchodu.
The Master´s thesis discusses the design of the e-shop for the company Klimatizace Brno Ltd. Based on the analysis of general and professional environment of the company and the current state of corporate web site is designed e-shop that meets all the characteristics of modern e-shop.
Keywords:
advertisement; Air-Condition.; B2B; B2C; communications tools; E-commerce; E-shop; marketing; B2B; B2C; E-shop; Elektronický obchod; klimatizace.; komunikační nástroje; marketing; reklama
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/6079