Original title:
Model Incident managementu v dialogovém rozhraní e-commerce
Translated title:
Incident Management Model in the Dialog Interface E-commerce
Authors:
Šimčík, Vlastimil ; Krutílek, Petr (referee) ; Dvořák, Jiří (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato práce pojednává o zavedení Incident managementu jako o jednom z možných prostředků pro minimalizaci rizik a ztrát vzniklých organizaci výpadky v jejich infrastruktuře, či nedostupností jejich „business critical“ aplikací. Zaměřena je především na organizace zaměřené na elektronické obchodování.
This essay deal with implementation of the Incident management as one of the possible means to minimize risks and losses arising from failures in the organization’s infrastructure and inaccessibility of their "business-critical" applications. It focuses primarily on the organization focused on electronic commerce.
Keywords:
Availability; Incident management; ITIL; ITSM; Service Level Agreement; Availability; Incident management; ITIL; ITSM; SLA
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/16173