Original title:
Znalosti marketingu pro e-business
Translated title:
Knowledge of Marketing for E-business
Authors:
Čermák, Milan ; Horváth, Martin (referee) ; Dvořák, Jiří (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá problematikou současných možností elektronického marketingu a způsobů jejich využití. Práce rozebírá metody elektronického marketingu a řeší problematiku plánování internetové marketingové strategie včetně možností měření její úspěšnosti.
The focus of master’s thesis is to examine current possibilities of electronic marketing and means of their utilisation. The thesis analyses various methods of internet marketing and process of planning e-marketing strategy, including the possibilities of measuring its success.
Keywords:
E-commerce; Internet; internet marketing; marketing; Elektronický obchod; Internet; internetový marketing; marketing
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/15813