Original title:
Marketing internetového obchodu
Translated title:
Marketing for E-business
Authors:
Popolanský, Jiří ; Macura, Michal (referee) ; Koleňák, Jiří (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
V mé diplomové práci se budu zabývat tématem marketingu internetového obchodu. V teoretické části se zaměřím na nalezení vhodných nástrojů marketingové podpory. V praktické části zejména na analýzu současné situace v konkrétním podniku a vlastní návrh marketingové kampaně pro daný internetový obchod.
In my master’s thesis I will deal with theme marketing for e-business. In theoretic part I focus on finding useful instruments for marketing subvention. In practical part especially on analysis current situation in concrete company and own project of marketing campaign for the existent e-shop.
Keywords:
business; internet; marketing; marketing campaign; situation analysis; internet; marketing; marketingová kampaň; obchod; situační analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/6733