Original title:
Strategická koncepce malé distribuční firmy
Translated title:
The Strategic Conception of Small Distribution Company
Authors:
Brázda, Lukáš ; Šmíd, Rudolf (referee) ; Jurová, Marie (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Cílem diplomové práce bude navrhnutí strategie a vytvoření plánu malé distribuční firmy , aby byla nadále chopna udržet si své postavení na trhu, byla konkurenceschopná a vykazovala udržitelný rozvoj.
The intention of this thesis is a strategy suggestion and a work out of a plan for small distributional company to enable it to keep its trade position, its competitiveness and that it would show sustainable development.
Keywords:
distributional activity; leading changes; services; strategy for small and medium-sized enterprises; distribuční činnost; služby; strategie malých a středních podniků; vedení změny
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/12339