Original title:
Návrh marketingové strategie
Translated title:
Proposal Of Marketing Strategy
Authors:
Doležalová, Andrea ; Nováková, Věra (referee) ; Rompotl, Jaroslav (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou strategii ve vybrané pojišťovací společnosti. Specifikuje základní pojmy marketingu a strategie a srovnáví je se skutečností. Obsahuje návrh marketingové strategie, který přispívá ke zvýšení tržního podílu a objemu produkce ve vybrané společnosti.
The diploma thesis focuses on marketing strategy in the selected insurance company. Specifies fundamental terms of marketing ang strategy and compares with reality. It contains proposal of marketing strategy that support to increase market share and production size in the selected company.
Keywords:
commission; insurable product; marketing; marketing analyses; marketing mix; strategy; targets; cíle; marketing; marketingová analýza; marketingový mix; pojistný produkt; poslání; strategie
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/17075