Original title: Segmentace trhu čajů
Authors: Kábová, Markéta Bc. ; Koudelka, Jan (advisor) ; Stříteský, Marek (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Cílem této práce bylo nalezení segmentů na trhu čajů. Po analýze a vyhodnocení získaných informací dospěla tato práce k popsání čtyř vzniklých segmentů. Mezi dílčí úkoly patřilo stanovení hypotéz, domněnek, které by mohly vystihovat stávající situaci na trhu a analýza výsledků z vlastního průzkumu. Součástí této práce jsou rovněž doporučení, jakým způsobem by se mohly firmy zaměřit na vzniklé tržní segmenty. Dotazníkem byly zjišťovány informace o tom, jaký čaj a kdy lidé pijí, z jakého důvodu, při jaké příležitosti, s kým a kde čaj pijí nejčastěji. Dále podle čeho se spotřebitelé rozhodují při koupi čaje, jaké vlastnosti by měl čaj mít. Výzkum se rovněž zaměřil na znalost reklamy a jednotlivých značek čajů. K dosažení zvoleného cíle byla použita metoda písemného dotazování, velikost šetřeného vzorku činila 100 respondentů.

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/4044

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-2220


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share