Original title:
Model internetového obchodu pro multimediální oblast
Translated title:
Model of internet shop for multimedia
Authors:
Sedlář, Vítězslav ; Horejsek, Rostislav (referee) ; Dvořák, Jiří (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Ve své diplomové práci jsem se zabýval vytvořením návrhu internetového obchodu s knihami. Součástí práce je popsání teoretických poznatků z oblasti internetového obchodování, analýza současné situace a trendy v oblasti knih a jejich prodeje, návrh modelu internetového obchodu a změn ve firmě po jeho zavedení včetně ekonomického zhodnocení.
This master’s thesis is concerned with the creation of a proposal of internet bookshop. It consists of theoretical findings of internet shopping, analysis of present situation as well as trends in the book area. The goal of my diploma thesis is to project a model of internet shop including necessary changes in company's structure and finally the economical summary of the project.
Keywords:
B2C; books; bookshop; customer; e-books; electronic commerce; internet marketing; Internet shop; B2C; elektronické knihy; elektronický obchod; internetový marketing; Internetový obchod; knihkupectví; knihy; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/872