Original title:
Marketingová služba pro systémy na řízení vztahů se zákazníky
Translated title:
Marketing service for customer relationship management systems
Authors:
Jakubík, Juraj ; Červenka, Vladimír (referee) ; Číka, Petr (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií Abstract:
[cze][eng]
Táto práca sa zaoberá analýzou, návrhom a implementáciou portálu, ktorý funguje ako služba a umožňuje identifikáciu firemných návštevníkov webových stránok. Klasifikované návštevy sú dostupné prostredníctvom webového rozhrania portálu s možnosťou nastavenia automatického exportu do Microsoft Dynamics CRM Online. Funkčnosť implementácie respektíve identifikácie firemných návštev je následne otestovaná prakticky na vyzbieraných dátach.
This work deals with the analysis, design and implementation of the portal, which works as a service and allows the identification of corporate visitors of the website. Classified visits are available through a interface of web portal with ability to set automatic export to Microsoft Dynamics CRM Online. The functionality of the implementation respectively identification of corporate visitors is then practically tested using the collected data.
Keywords:
corporate visitors; CRM; DNS; identification; potential customer; web services; CRM; DNS; firemný návštevníci; identifikácia; potenciálny zákazník; webová služba
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/40574