Název:
Marketing v oblasti bentonitových steliv
Autoři:
Juklíček, Zdeněk Bc. ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vyskočil, Zdeněk (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Teoretická část: marketingové prostředí, kupní rozhodovací proces, segmentace, marketingové strategie, marketingový mix. Praktická část: charakteristika trhu chovatelských potřeb, spotřebitelů, srovnání sortimentu firmy Keramost, a.s. a konkurenčních subjektů, analýza marketingového mixu s důrazem na marketingové aktivity, doporučení a závěr pro management
Klíčová slova:
bentonit; kupní rozhodování, segmentace; marketingová komunikace; marketingový mix; stelivo; trh chovatelských potřeb; zákazník
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/3910