Original title:
Marketing v oblasti bentonitových steliv
Authors:
Juklíček, Zdeněk Bc. ; Koudelka, Jan (advisor) ; Vyskočil, Zdeněk (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Teoretická část: marketingové prostředí, kupní rozhodovací proces, segmentace, marketingové strategie, marketingový mix. Praktická část: charakteristika trhu chovatelských potřeb, spotřebitelů, srovnání sortimentu firmy Keramost, a.s. a konkurenčních subjektů, analýza marketingového mixu s důrazem na marketingové aktivity, doporučení a závěr pro management
Keywords:
bentonit; kupní rozhodování, segmentace; marketingová komunikace; marketingový mix; stelivo; trh chovatelských potřeb; zákazník
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/3910