Název:
Segmentace uživatelů vyhledávačů
Autoři:
Kováříková, Petra ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Mozer, Václav (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Segmentace uživatelů vyhledávačů. Charakteristika trhu, základní druhy internetové reklamy, teoretický podklad pro segmentaci trhu, dotazníkové šetření, vymezení segmentů pomocí shlukové analýzy. Popis segmentů a marketingová doporučení.
Klíčová slova:
internet; optimalizace pro vyhledávače; search engine marketing; segmentace trhu; shluková analýza; vyhledávače
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/3906