Název:
Některá specifika komunikace ve stavebním podniku
Překlad názvu:
Some specifics of communication in the construction company
Autoři:
Svitálek, Jiří ; Jandásek,, Michal (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze][eng]
Cíl mé bakalářské práce na téma ,,Některá specifika komunikace ve stavebním podniku“ bylo provést výzkum ve stavebních společnostech a zjistit, do jaké míry podniky využívají dostupných prostředků pro svou propagaci, jak se podniky prezentují navenek. Dále bylo mým cílem zjistit, jak tyto společnosti komunikují nejen s okolím, ale též se svými vlastními zaměstnanci. K vyvrácení či potvrzení svých hypotéz jsem provedl dotazníkové šetření a průzkum v 5 různě velkých stavebních podnicích. Výsledkem je závěr, že stavební dostatečně možných prostředků ke komunikaci s okolím dostatečně nevyužívají a ani interní komunikaci nepřikládají větší význam. V současnosti je tento stav ještě dostačující avšak do budoucna, pokud chtělí uspět ve stále narůstající konkurenci, by se podniky měly na tyto oblasti mnohem více zaměřit.
The objective of the bachelor´s thesis, whose title is ‘SOME SPECIFICS OF COMMUNICATION IN THE CONSTRUCTION COMPANY, was to do research in construction companies and find out how much the companies utilize available resources for their promotion, that is how the companies present themselves in public. The work is also focused on the companies’ ways of communication not only with the customers but also with their own employees. To refute or confirm my hypothesis, I conducted a questionnaire survey and exploration in 5 different sized construction companies. The result of the work is the conclusion that the construction companies do not use enough all ways possible to communicate with others, as well as internal communication is not a matter of the greatest importance for the companies. Currently, this condition is still sufficient. Nevertheless, the companies should be interested in promotion if they want to succeed in still growing competition.
Klíčová slova:
komunikace; prezentace; propagace; Stavební společnost; communication; Construction companies; presentation; promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/35126