Název:
Využití marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu
Překlad názvu:
The use of marketing analysis in assessing the feasibility of the construction project
Autoři:
Vrána, Ivan ; MBA, Ludmila Filová, (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze][eng]
Tato práce sleduje aplikaci marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu z hlediska investičního rozhodnutí. Výstupem této práce je aplikování vhodných marketingových analýz na konkrétním projektu a jejich důležitost v předinvestiční fázi.
This work follows the application of marketing analysis in assessing the feasibility of the construction of the project in terms of investment decisions. The outcome of this work is the application of appropriate marketing analysis on the project and their importance in the pre-investment stage.
Klíčová slova:
makroprostředí; Marketing; mikroprostředí; Porterova analýza; segment stavebního trhu; SLEPT analýza; stavební trh; strukturovaný rozhovor; macroenvironment; market of construction; Marketing; microenvironment; Porter's analysis; segments of the construction market; SLEPT analysis; structured interview
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/35219