Název: Využití marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu
Překlad názvu: The use of marketing analysis in assessing the feasibility of the construction project
Autoři: Vrána, Ivan ; MBA, Ludmila Filová, (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: makroprostředí; Marketing; mikroprostředí; Porterova analýza; segment stavebního trhu; SLEPT analýza; stavební trh; strukturovaný rozhovor; macroenvironment; market of construction; Marketing; microenvironment; Porter's analysis; segments of the construction market; SLEPT analysis; structured interview

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/35219

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-209333


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet