Název:
Využití marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu
Překlad názvu:
Using marketing analysis to assess the feasibility of building project
Autoři:
Skřepková, Magda ; Vítkova,, Eva (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze][eng]
Hlavním záměrem této práce je zaměření se na podnikový marketing při rozhodovacím procesu o stavebním projektu. Marketingové analýzy jsou v oboru marketingu velmi napomocné v procesu plánování, umožňují proniknout do souvislostí a fungování vztahů na trhu a zohledňují i další vlivy. Hlavním cílem této bakalářské práce je tedy analyzování tržního a marketingového prostředí při rozhodovacím procesu projektu BD Nad Rokoskou a na konci celého procesu rozhodnutí o tom, zda bude projekt realizován.
The main intention of this bachelor´s thesis is business marketing along the decision – making proces about biulding construction project.Marketing analysis sre very helpful in proces of planning in marketing field, it provides us the opportunity to know more about relations on markets considering other influences. According to this i can say that main goal of this bachelor´s thesis is analysis of market and marketing environment around the project BD Nad Rokoskou and making the decision if the project feasible on the end.
Klíčová slova:
marketing; marketingové analýzy; marketingové prostředí; Stavební trh; Construction market; marketing; marketing analysis; marketing environment
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/15992