Název:
Využití marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu
Překlad názvu:
Using marketing analysis to assess the feasibility of building project
Autoři:
Lhota, Jiří ; Chovancová,, Jitka (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze][eng]
Tato práce je zaměřená na aplikování marketingových analýz při posuzování stavebního projektu z investorského hlediska. Cílem této práce je aplikovat vybrané marketingové analýzy na konkrétním případě z praxe a ukázat jejich vysoký potenciál.
This work focuses on the application of marketing analysis in the assessment of construction projects from investor's point of view. The aim of this work is to apply the selected marketing analysis for a particular case from practice and show their high potential.
Klíčová slova:
analýza; analýza trhu.; investor; marketing; marketingová analýza; Nabídka; PEST analýza; poptávka; segmentace; situační analýza; SLEPT analýza; trh; analysis; demand; investor; market; market analysis.; marketing; marketing analysis; PEST analysis; segmentation; situational analysis; SLEPT analysis; Supply
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/9505