Název: Analýza zákaznických procesů v konkrétní organizaci pro jejich zefektivnění a automatizaci
Překlad názvu: Analysis of customer processes in a particular organisation in order to achieve their effectiveness and automation
Autoři: Sládek, Jaroslav ; Koliš, Karel (vedoucí práce) ; Procházka, David Anthony (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Proces; Zavedení standardů; Zákazník; Řízení vztahů se zákazníky; Customer; Customer Relationship management; Process; Standardization

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50900

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-206885


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet