Název:
Marketingová strategie RunCzech
Překlad názvu:
Marketing strategy of RunCzech
Autoři:
Janhuba, Jakub ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Kuchár, Róbert (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií běžeckého seriálu RunCzech a je zaměřena na výzkum spokojenosti zákazníků a na srovnání pohledů organizátora závodů a jejich účastníků. Cílem této diplomové práce je zhodnocení dosavadních aktivit v rámci běžeckého seriálu. Práce je rozdělena do šesti dílčích kapitol: Teoretické vymezení marketingu, sportovní marketing, maraton jako sport, marketingová strategie RunCzech, vlastní výzkum a vyhodnocení výzkumu. První část se věnuje charakteristice základních pojmů marketingu, které jsou pro práci nezbytné. Druhá vysvětlí propojení sportu a ekonomie. Třetí kapitola se zabývá vývojem maratonu až do současnosti a ve čtvrtém oddílu dochází k aplikaci nabytých vědomostí na zkoumanou běžeckou ligu RunCzech. Pátá a šestá část se zaměřuje na vysvětlení metodiky a samotné provedení marketingového výzkumu, na který naváže jeho vyhodnocení. Závěr práce obsahuje shrnutí výzkumu a navržená doporučení pro zlepšení marketingových aktivit běžeckého seriálu RunCzech.This Diploma Thesis describes marketing strategy of RunCzech Running League and is focused on the analysis of customer's satisfaction and on comparison of organizer's and customer's opinions. The goal of this Diploma Thesis is to analyze present marketing activities of the Running League. This paper is divided into six parts: Theory of marketing, sports marketing, marathon as sport, marketing strategy of RunCzech, research and evaluation of the research. First part aims at basic characteristics of marketing that are necessary for the paper. Second explains connection between sport and economics. Third part describes development of marathon until the present. The previous knowledges are applied on the Running League in the fourth chapter. Fifth and sixth parts aim at the explanation of the research, implementation and on the evaluation. Conclusion of the thesis includes summary of the research and recommendations for improvements of RunCzech's marketing activities.
Klíčová slova:
Běžecký seriál RunCzech; Marketingová strategie; Spokojenost zákazníků; Marketing strategy; Running League RunCzech; Satisfaction of customers
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50658