Název: Případová studie Festivalu otrlého diváka
Překlad názvu: The Shockproof Film Festival: case study
Autoři: Mandovec, David ; Dianová, Markéta (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: film; filmový festival; kino Aero; komunikace; marketing; marketingový mix; SWOT analýza; Aero Cinema; communication; film; film festival; marketing; marketing mix; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/51649

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-206651


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet