Název:
Localisation of a Global Brand Campaign: Case Study of Durex “Real Feel”
Překlad názvu:
Lokalizace Globální Kampaně: Příkladová Studie Durex “Real Feel”
Autoři:
Bestová, Dominika ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Bahles, Michael (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng][cze] This bachelor thesis introduces in the beginning the basic theory of marketing and brands. The main topic there is the debate of standartization against local adaptation of marketing activities in the environment of global markets. The practical part then presents a case study of Durex brand, where a centrally developed campaign Real Feel was localized for needs of the United Arabic Emirates market.Tato bakalářská práce nejprve přibližuje základní teorii marketingu a značek. Hlavním tématem je pak otázka standardizace či lokální adaptace marketingových aktivit v prostředí globálních trhů. Praktická část poté představuje příkladovou studii značky Durex, kdy se centrálně vyvinutá kampaň Real Feel lokalizovala pro potřeby trhu ve Spojených Arabských Emirátech.
Klíčová slova:
Durex; lokalizace; reklama; advertisement; Durex; localization
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50219