Original title:
Budování značky Hilti na českém trhu
Translated title:
Building the brand Hilti on the czech market
Authors:
Cidlinský, Filip ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Matús, Eduard (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce pojednává o budování značky společností Hilti na českém trhu. Práce je rozdělena celkem do tří částí. První část je věnována představení společnosti Hilti, její historie a charakteru její činnosti. Druhá část popisuje strategii budování značky společností Hilti. Třetí část analyzuje jednotlivé rozdíly mezi aktivita vedoucími k budování značky v České republice a globálním trendem. V závěru této práce vyhodnocuji zjištěné rozdíly a navrhuji řešení pro jejich zlepšení.The bachelor thesis deals with brand building of Hilti company in the Czech republic. The thesis is divided into three parts. The first part describes the Hilti company, it's history and it characterizes it's activities. The second part is focused on brand strategy of Hilti company. The third part analyses the differences between the brand strategy in the Czech republic and the global brand strategy. In the end of this thesis I evaluate the differences and suggest solutions, how the differences could be improved
Keywords:
Brand; brand ambassadors; brand building; brand strategy; pruduct portfolio; Budování značky; Nositelé značky; Produktové portfolio; Strategie značky; Značka
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/49605