Název: Marketingová strategie nevládní neziskové organizace Junák - český skaut z.s.
Překlad názvu: Marketing Strategy of the non-governmental organization Junák - český skaut, z.s.
Autoři: Slabý, Martin ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Bušková, Vendula (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Junák; Junák - český skaut; komunikace; marketing; marketingová komunikace; marketingová strategie; communication; Junák; Junák - český skaut; marketing; marketing communication; marketing strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50063

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-206542


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet