Original title: Aplikace metod vícekriteriálního rozhodování v digitálním marketingu
Translated title: Application of multicriteria decision-making methods in digital marketing
Authors: Kolaříková, Klára ; Fiala, Petr (advisor) ; Kuncová, Martina (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2016
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: conversion; digital marketing; keyword; multicriteria decision-making; digitální marketing; klíčové slovo; konverze; vícekriteriální metody rozhodování

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/51429

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-206276


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2016-06-02, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share