Název:
Zahraniční obchod Francie s Českou republikou se zaměřením na podnikatelské prostředí
Překlad názvu:
External trade of France with Czech republic focused on the business environment
Autoři:
Rýdlová, Denisa ; Bolotov, Ilya (vedoucí práce) ; Čajka, Radek (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce je provést rozbor obchodních vztahů mezi Francií a Českou republikou, porovnat jejich podnikatelské prostředí a zhodnotit možnosti budoucí spolupráce. Práce je členěna do dvou kapitol. V první kapitole se práce věnuje základní charakteristice francouzské a české ekonomiky a charakteristice jejich zahraničního obchodu. Druhá kapitola se zabývá analýzou obchodních vztahů těchto dvou zemí, kde popisuje obchodní toky mezi nimi, porovnává jejich podnikatelské prostředí a poukazuje na důležité instituce, které podporují vztahy mezi zeměmi. Dále je pak vytvořena SWOT analýza obou podnikatelských prostředí a v poslední části se práce věnuje příležitostem pro rozvoj obchodní spolupráce Francie a České republiky a jejich zhodnocení.The aim of the thesis is to analyse the business relations between France and the Czech republic, compare their business environment and evaluate the opportunities of the future cooperation. The thesis is divided into 2 main parts. The first part is dedicated to the basic characteristic of the french and czech economy and the characteristic of their external trade. The second part analyses the business relations of these two countries. It describes the trade flows between them, compares their business environment and point out the important institutions which support the relations between these countries. Afterwards there is a SWOT analysis of both business environments and the last section deals with the opportunities for the development of the business cooperation of France and the Czech republic and evaluates them.
Klíčová slova:
Francie; obchodní vztahy; podnikatelské prostředí; zahraniční obchod; Česká republika; business environment; business relations; Czech republic; external trade; France
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49684