Název:
Zvyšování efektivity inzerce na Facebooku pomocí rozhodovacích stromů
Překlad názvu:
Increasing the efficiency of advertising on Facebook by using decision trees
Autoři:
Randus, Jan ; Vraná, Lenka (vedoucí práce) ; Jašek, Pavel (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce má za cíl pomocí pokročilých statistických data-miningových metod zvýšit efektivitu marketingových kampaní vedených na sociální síti Facebook. Za tímto účelem jsem získal data z marketingové kampaně elektronického obchodu z oblasti módy, na které jsem aplikoval metodu rozhodovacích stromů. V teoretické části se práce zabývá metodami, které byly použity pro analýzu dat, tedy rozhodovacími stromy a metodami, které vycházejí z teorie výběrového šetření, které byly nezbytné při úpravě dat. Rovněž bude nastíněna oblast výkonnostního online marketingu. V praktické části bude popsána aplikace zvolených metod a tvorba modelu. V závěru se bude práce snažit na základě vytvořeného modelu odpovědět na otázku, jak co nejefektivněji inzerovat na sociální síti Facebook.This bachelor thesis aims to increase the efficiency of Facebook marketing campaigns, having used advanced statistical methods. For this purpose, I gathered data from Facebook marketing campaign of a fashion online store. In the theoretical part, the thesis addresses methods which were used for data analysis (decision trees) and also covers sampling methods which were used for model adjustments. In addition, the thesis describes the field of online performance marketing. The practical part is devoted to the application of decision trees and the creation of decision model on the data gathered in the beginning. Finally, the thesis answers the question how to advertise on Facebook as efficiently as possible, based on the output from my decision model.
Klíčová slova:
Online výkonnostní marketing; reprezentační metody; rozhodovací stromy; Decision trees; online performance marketing; sampling methods
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/51490