Název:
Kommunikatsionnaya politika kompanii v usloviyakh rynochnoy ekonomiki
Překlad názvu:
Communication policy of the company in a market economy
Autoři:
Dzhelomanov, Roman ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Boháček, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Předmětem bakalářské práce je komunikační politika "Albatros" JSC. Cílem je analyzovat komunikaci Společnost politika v tržním hospodářství. společnost "Albatros" velké výrobní společnost, která byla založena v roce 1994 rok, hlavní činností je rozvíjet a realizace čidel a měřicí přístroje pro ropy a zemního plynu průmyslu. V první kapitole teoretické aspekty popsaného komunikační politiku podniku. Druhá kapitola obsahuje popis společnosti a jejích aktivit a model "Aktuální stav" ve firmě komunikací. Ve třetí kapitole komunikační model popisuje "budoucího stavu" a firemních doporučení.The Subject Matter of my bachelor thesis is the communication policy of Albatros, LLC (located in Moscow, Nemchinova Street, 12). The Objective is to analyze the communication policy of the company in a market economy. Founded in 1994 the company of Albatros is a large manufacturing company, whose activity is aimed at developing and implementing sensor and measuring equipment for oil and gas industry. The 1st chapter discloses theoretical aspects of communication policy of the enterprise. The 2nd chapter includes description of the company and its activities, and also present state communication model in the company. The 3d chapter describes the future state communication mode and the recommendations for the company.
Klíčová slova:
"Albatros"; komunikace; komunikační politika; Albatros LLC; communication; communication policy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/51376