Název:
Analýza marketingové komunikace Nadačního fondu J&T
Překlad názvu:
Marketing communication analysis in Foundation Fund J&T
Autoři:
Šťastná, Petra ; Kolouchová, Daniela (vedoucí práce) ; Machek, Martin (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce pojednává o marketingové komunikaci neziskových organizací se zaměřením na nadace a nadační fondy, na příkladu Nadačního fondu J&T. Práce vyhodnocuje komunikační nástroje používané fondem a navrhuje doporučení pro lepší využití marketingových nástrojů s dlouhodobým výhledem. V první části je přiblížena teorie neziskového sektoru se zaměřením na nadace a nadační fondy. V druhé polovině teoretické části je zpracována problematika marketingu, marketingového mixu a marketingové komunikace a specifika marketingové komunikace v nadačních fondech. Praktická část je věnována Nadačnímu fondu J&T, jeho historii, obecné charakteristice a marketingové komunikaci. Součástí praktické části je i vlastní dotazníkové šetření, které hodnotí povědomí o nadačním fondu mezi studenty Vysoké školy ekonomické v Praze.The bachelor thesis deals with the marketing communication of non-profit organizations focusing on foundations and foundation funds with the example of the Foundation Fund J&T. In the theoretical part the thesis outlines the theory of the non-profit sector with emphasis on foundations and foundation funds. The second half of the theoretical part focuses on the theory of marketing, marketing mix and marketing communications and marketing specifics again in foundation funds. The practical part is devoted to a specific example Foundation Fund J&T, its history, general characteristics and marketing communication. The practical part also includes its own survey, which assesses the awareness of the Foundation among students of the University of Economics in Prague.
Klíčová slova:
marketing; marketingova komunikace; nadace; nadacni fond; Nadacni fond J&T; neziskova organizace; foundation; foundation fund; Foundation fund J&T; marketing; marketing communication; non-profit organization
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50927