Název:
Kupní chování při nákupu bytu
Překlad názvu:
behavior when purchasing an apartment
Autoři:
Tóth, Jakub ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zaměří na marketingovou komunikaci v dynamickém prostředí trhu nemovitostí Praze. Práce bude zaměřena především na byty, které by se daly nazvat typickými, a tedy nevybočují z normálu netradiční konstrukcí či polohou. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy marketingu a marketingové komunikace. Hlavní pozornost bude věnována komunikační strategii a komunikačnímu mixu. Praktická část se zaměří na průzkum pražské online inzerce pomocí předem stanovených kvantifikovatelných ukazatelů. Tento rozbor bude proveden na jednom z hlavních českých portálů pro vyhledávání nemovitostí sreality.cz. Dále bude proveden návrh změn pro zlepšení situace v online komunikaci nemovitostí. Cílem této práce je analýza informací použitelných při nákupu bytu tradičním zájemcem. Dále také přinese návrh potenciální změny pro pozitivní dlouhodobý vývoj české online inzerce.Bachelor thesis will focus on marketing communication in a dynamic real estate enviroment in Prague. Work will focus on housing, which could be called typical, and therefore does not deviate from the normal structure or by unusual location. The work consists of theoretical and practical part. The theoretical part defines basic concepts of marketing and marketing communication. The main attention will be put into communication strategy and communication mix. The practical part will focus on analysis of Prague online advertisiment using predetermined quantifiable indicators. This analysis will be done on one of the main Czech portals for real estate search sreality.cz. Furthermore, there will be proposal for changes to improve the situation in the real estate online communication. This work aims to analyze the information that are useful when buying a flat. It also brings a draft of potential changes to positive long-term development of Czech online advertising.
Klíčová slova:
komunikační strategie; marketing; marketingová komunikace; nemovitosti; realitní kancelář; zákazníci; communication strategies; customers; marketing; marketing communication; real estates
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50813