Název: Body image: Význam typu pleti v rozhodovaní spotrebiteľa
Překlad názvu: Body image: The importance of skin type in consumer purchase behaviour
Autoři: Maliniaková, Lucia ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: body image; sebepojatí; segmentace; spotřební chování; suchá pleť; body image; dry skin type; purchase behaviour; segmentation; self-esteem

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50534

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-205575


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet