Název:
Ocenění podniku Český porcelán a.s.
Překlad názvu:
The valuation of Český porcelán, a.s.
Autoři:
Hlava, David ; Smrčka, Luboš (vedoucí práce) ; Schönfeld, Jaroslav (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této diplomové práce je stanovení tržní hodnoty obchodního závodu Český porcelán, a.s. k datu ocenění 31. 12. 2014, za účelem prodeje společnosti průměrnému investorovi na trhu. Samotná práce je rozdělena do dvou hlavních části. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů, popisem postupu a metod využívaných pro oceňování společností. V praktické části jsou tyto informace aplikovány do praxe. Nejprve je zde představena samotná společnost, pomocí finanční analýzy je zhodnoceno její finanční zdraví a úkolem strategické analýzy je stanovit její potenciál v rámci odvětví. Následuje sestavení generátorů hodnoty a finančního plánu, které vyústí v ocenění Českého porcelánu, a.s. pomocí DCF Entity.The aim of this diploma thesis is the determination of market value for Český porcelán, a.s. to the date of December 31, 2014 for the purpose of sale for average investor on the market. The thesis is divided into two main parts. Theoretical part is focused on definition of main terms, explaining of process and methods used for the company valuation. This is followed by a practical part, where are these information applied in practice. It contains of financial analysis, which is evaluating financial health, strategic analysis defining its position on the market. After analysis is drawn up the financial plan, which leads into valuation of Český porcelán, a.s. using DCF Entity.
Klíčová slova:
DCF Entity; Finanční analýza; Strategická analýza; Tržní hodnota; DCF Entity; Financial analysis; Market value; Strategic analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50953