Original title:
Webové prezentace obchodních firem na příkladu DEVIDENT s.r.o.
Translated title:
Companies' web presentations at the example of DEVIDENT s.r.o.
Authors:
Ivancevscaia, Iulia ; Kubálková, Markéta (advisor) ; Koubalíková, Jitka (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem této bakalářské práce je na příkladu analýzy webu DEVIDENT s.r.o. ukázat, jak by měly společnosti postupovat při tvorbě svých webových prezentací nebo při vylepšování již existujících webových stránek. První kapitola je věnována vysvětlení pojmu internetový marketing a vymezení jeho výhod a nevýhod. Druhá kapitola se zabývá postupem při tvorbě webové prezentace a klíčovými zásadami úspěšného webu. Třetí a čtvrtá kapitoly jsou praktické a věnují se analýze původního webu DEVIDENT s.r.o., navržení vylepšení jednotlivých součástí webové prezentace společnosti a zhodnocení jejích nových webových stránek. Práce obsahuje univerzální doporučení pro firmy, které plánují zřídit webové stránky nebo svoji webovou prezentaci vylepšit.The aim of this bachelor's thesis is to show how companies should act when creating their web presentations or improving existing websites at the example of DEVIDENT s.r.o. The first chapter is dedicated to explaining the concept of internet marketing and its advantages and disadvantages. The second chapter analyzes the process of creating a web presentation and key principles of a successful website. The third and the forth chapters are practical and deal with the analysis of the old web presentation of DEVIDENT s.r.o., recommendations for improving particular parts of its website and evaluation of its new web pages. The thesis contains a common recommendation for all the companies that want to create a website or improve their web presentation.
Keywords:
graphics; internet marketing; SEM; SEO; web copywriting; web presentation; grafika; internetový marketing; SEM; SEO; web copywriting; webová prezentace
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/49914