Název:
Politický marketing a analýza komunální kampaně hnutí ANO 2011
Překlad názvu:
Political marketing and analysis of the municipal campaign of movement ANO 2011
Autoři:
Peruth, Milan ; Říha, David (vedoucí práce) ; Dudová, Ilona (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce nejprve teoreticky charakterizuje pojem politického marketingu a přibližuje marketingový mix v politickém marketingu. Dále se zaměřuje na subjekty na politickém trhu a popisuje volební systém komunálních voleb. V praktické části poté přibližuje komunální volby v roce 2014 ve městě Rakovník a analyzuje marketingovou strategii hnutí ANO 2011. Cílem analýzy je zhodnotit úspěšnost hnutí ANO 2011 v těchto komunálních volbách a nalézt doporučení, která by vedla k lepšímu volebnímu výsledku.This bachelor thesis theoretically describes the concept of political marketing and marketing mix in political marketing. It also focuses on the players on the political market and describes the electoral system of municipal elections. In the practical part is an approach to the municipal elections in 2014 in Rakovník as well as an analysis of marketing strategy of the movement ANO 2011. The target of the analysis is to evaluate the success of the movement ANO 2011 in these municipal elections and to find recommendations that would lead to a better election result.
Klíčová slova:
hnutí ANO 2011; komunální volby; politický marketing; movement ANO 2011; municipal elections; political marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50826