Název:
Značka jako životní styl
Překlad názvu:
The brand as a way of life
Autoři:
Kabíčková, Edita ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Urban, Bohumil (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce shromažďuje informace týkající se konkrétní obchodní značky a jejího působení na českém trhu. Podrobnou analýzou společnosti Quiksilver, její image a marketingové komunikace si práce klade za úkol zjistit, jak důležité je vytvořit kvalitní značku a kam až mohou sahat hranice dnešního marketingu. Součástí práce je analýza image společnosti a marketingových nástrojů, které firma využívá, pomocí studie dostupných dokumentů a dotazníkového šetření. Hlavním cílem práce je zachytit image značky Quiksilver na českém trhu. Závěrem je zhodnoceno aktuální působení značky na zkoumaném trhu a poskytnuty jsou i návrhy ke zlepšení.This thesis collects the information about concrete trademark and its marketing activities. By using the detailed analysis of Quiksilver Company its image and marketing communication the thesis indicates the importance of building a strong brand and shows how far can marketing goes. It includes analysis of the company´s image and marketing tools used by Quiksilver, through available documents and questionnaire survey. The main objective of this thesis is to capture the image of Quiksilver brandon the Czech market. The final section includes the evaluation of actual actions on the examined market and the provision of suggestions for improvement.
Klíčová slova:
Image firmy; Marketing; Obchodní značka; Psychologie; Quiksilver; Brand; Corporate image; Marketing; Psychology; Quiksilver
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50718