Název: Vliv marketingové komunikace na spotřební chování u vybraného otc léčiva
Překlad názvu: The Influence of Marketing Communication on the Consumers Behavior with Focus on Selected OTC Medicine
Autoři: Koblížková, Beáta ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Krištofič, Lenka (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: farmacie; Marketingová komunikace; nástroje marketingové komunikace; Panadol; marketing communication tools; Marketing communications; Panadol; pharmacy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50571

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-205278


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet