Original title:
Budování brandu a aplikace postupu ve farmaceutické firmě
Translated title:
Building a corporate brand and evaluation of campaign Idelyn
Authors:
Kačírek, Štěpán ; Truhlář, Filip (advisor) ; Čupak, Daniel (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce je zaměřena na proces tvorby brandu v korporátním prostředí a hledá odpoveď na hlavní výzkumnou otázku, Jak vytvořit konkurenceschopný brand na vyspělých trzích? Aby bylo možné odpovědět na hlavní otázku výzkumu, je potřeba prozkoumat jaké jsou současti firemního procesu budování značky, jak vytvořit firemnní image a jak efektivně řídit firemní komunikaci. V praktické části se budu věnovat zhodnocení digitální kampaně FindTheName, na které jsem se podídel jako vedoucí exekuce ze strany klienta.This Bachelor thesis is focused on the process of building brand in corporate environments and seeks an answer to the key question "How to create a brand able to compete on developed markets?". To be able to answer this question, it is necessary to examine what are aspects of corporate brand building, how create brand image and how companies should effectively manage corporate communications. In the practical part I will evaluate digital campaign FindTheName on which I worked as Leader of project on executive level.
Keywords:
advertising; brand; marketing; research; brand; marketing; reklama; výzkum
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/50542