Home > Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses > Analýza implementácie vybraných modulov nástroja ServiceNow s ich predlohou vo forme súboru najlepšej praxe knižnice ITIL
Original title:
Analýza implementácie vybraných modulov nástroja ServiceNow s ich predlohou vo forme súboru najlepšej praxe knižnice ITIL
Translated title:
Analysis of the implementation of chosen ServiceNow modules, and their comparison to their model presented by the ITIL library.
Authors:
Vacula, Filip ; Bruckner, Tomáš (advisor) ; Skála, Jiří (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2016
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Práca sa zaoberá problematikou odporúčaní najlepšej praxe knižnice ITIL, a ich aplikáciou na nástroji ServiceNow, ktorý je momentálne považovaný za lídra na trhu ITSM. Analýza sa sústreďuje na manažment incidentov, problémov a zmien. Prvá časť práce približuje skúmanú problematiku a poskytuje oproti abstraktným definíciám ITIL-u aj konkrétnejšiu interpretáciu autora. Druhá časť je venovaná porovnaniu výberu z odporúčaní ITIL-u s podobou, v akej sú implementované v nástroji ServiceNow.Práce se zabývá problematikou doporučení nejlepší praxe knižnice ITIL, a jejich aplikací na nástroji ServiceNow, který je momentálně považovaný za lídra na trhu ITSM. Analýza se soustřeďuje na management incidentů, problémů a změn. První část práce přibližuje zkoumanou problematiku a poskytuje oproti abstraktním definicím ITIL-u i konkrétnější interpretaci autora. Druhá část je věnovaná porovnání výběru z doporučení ITIL-u s podobou, v jaké jsou implementované v nástroji ServiceNow.This thesis is dedicated to the ServiceNow ITSM tool, and its comparison to ITIL. The main goal is to analyze the differences and similarities between implementation of Incident, Problem and Change Management processes in ServiceNow, and their model presented by the best practice recommendations of the ITIL library.
Keywords:
incident; ITIL; ITSM; problem; request for change; ServiceNow; incident; ITIL; ITSM; problém; ServiceNow; žádost o změnu
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/50517