Název:
Síla sociálních sítí v mezinárodním prostředí
Překlad názvu:
The power of social networking sites in the international environment
Autoři:
Kochová, Kateřina ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce Síla sociálních sítí v mezinárodním prostředí analyzuje moc nových sociálních platforem z globálního pohledu za pomocí nahlédnutí do minulosti, analýzou současného stavu a prognózou budoucího vývoje. Cílem práce je sestavit doporučení pro efektivní využití síly sociálních sítí na základě zhodnocení dopadů vybraných kampaní na sociálních sítích a porovnání využívání sociálních sítí ve třech vybraných zemích. První kapitola se zabývá samotným vznikem a charakteristikou sociálních sítí. Druhá kapitola poukazuje, v čem tato daná síla spočívá a jaké budoucí dopady a využití sociální sítě můžou mít na mezinárodní prostředí, i když budeme muset změnit to, na co jsme zvyklí. Ve třetí kapitole jsou popsány dopady vybraných marketingových kampaní, které zasáhly celý svět, a ve čtvrté byl realizován uživatelský průzkum sociálních sítí ve třech vybraných zemích (České republice, Francii a Velké Británii).This Bachelor thesis called The power of social networking sites in the international environment analyses the power of new so could cial platforms from global perspective with the help of insights into the past, analysing the current situation and forecasting the future developments. The aim of this thesis is to form recommendations for an effective utilization of the power of social networks based on the assessment of the impact of selected campaigns on social networks and comparison of the usage of social networking sites in selected countries. The first chapter looks into the origins of social networking sites and their characteristics. The second chapter shows how this power is given and which future impacts on the usage of social networking sites could social networks have on the international environment, even if we have to change our habits. In the third chapter the impacts of selected marketing campaigns are analysed, and in the fourth, a user survey of social networking sites was taken in three selected countries (Czech Republic, France and United Kingdom).
Klíčová slova:
kampaně; marketing; sociální sítě; výhody a nevýhody; advantages and disadvantages; campaigns; marketing; social networking sites
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49883