Název:
Internetová reklama a její právní aspekty
Překlad názvu:
Internet advertising and its legal aspects
Autoři:
Petrova, Evgeniia ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Levý, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá právními aspekty internetové reklamy. Jejím cílem je zjistit právní úpravu internetové reklamy a porovnat s právními předpisy v Rusku. Také zjistit efektivnost této úpravy a zároveň posoudit, zda dostatečně chrání spotřebitele. Dále se dotknout problematiky spammingu, prozkoumat jeho přínosy pro výrobce či prodejce i negativa pro spotřebitele, a také porovnat právní úpravy v této oblasti v České republice a v Rusku.The thesis deals with the legal aspects of Internet advertising. The main aim of this thesis is to define a legal code corresponding to this issue and to compare with the laws in Russia. The aim also is specify the efficiency of this legal aspects and review sufficiency of protection of consumers. Further explain the issue of spamming, find out its benefits to the retailer and negative aspects for consumers, and also to compare legal aspects of spamming with legislation in Russia.i
Klíčová slova:
Internetová reklama; ocarina spotřebitele; spamming; zákon o regulaci reklamy; Internet advertising; legal aspects; protection of consumers; spamming
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50212