Název: Marketingová strategie společnosti ZOOT
Překlad názvu: Marketing strategy of the company ZOOT
Autoři: Renčová, Michaela ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Mařík, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: e-shop; marketing; marketingová strategie; reklamní kampaň; advertising campaign; e-shop; marketing; marketing strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50152

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-205017


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet