Název:
Marketingová strategie společnosti ZOOT
Překlad názvu:
Marketing strategy of the company ZOOT
Autoři:
Renčová, Michaela ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Mařík, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti ZOOT. Společnost ZOOT je česká značka, která se primárně zaměřuje na prodej oblečení a módních doplňků. Společnost ZOOT funguje jako internetový obchod, ale má i své kamenné pobočky v Česku, na Slovensku a v Rumunsku. Cílem práce je analyzovat současnou marketingovou strategii společnosti ZOOT, zhodnotit její účinnost a navrhnout doporučení pro zlepšení stávajících marketingových aktivit. V teoretické části bakalářské práce jsou popsány důležité pojmy vztahující se k marketingu, ke značkám a k reklamním kampaním. Praktická část bakalářské práce je poté věnovaná analýze současných marketingových aktivit společnosti ZOOT, přičemž důležitou součástí je analýza vánočních kampaní této společnosti z let 2014 a 2015.The bachelor thesis deals with a marketing strategy of the company ZOOT. ZOOT is a Czech e-shop which sells clothes and fashion accessories. This e-shop has also its own branches in the Czech republic, Slovakia and Romania. The aim of the bachelor thesis is to analyse the current marketing strategy of the company ZOOT, evaluate its effectiveness and make recommendations for improving current marketing activities. The theoretical part of the bachelor thesis summarizes main theoretical findings about marketing, brands and advertising campaigns. The practical part of the bachelor thesis focuses on the company ZOOT, with an emphasis on its marketing activities. In the last part of the bachelor thesis are the Christmas campaigns of the company from years 2014 and 2015 described. Based on the analysis of current situation of the company, suggestions for improvement of the marketing strategy are proposed.
Klíčová slova:
e-shop; marketing; marketingová strategie; reklamní kampaň; advertising campaign; e-shop; marketing; marketing strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50152