Název:
Módny blog ako marketingový nástroj
Překlad názvu:
Fashion blog as a marketing tool
Autoři:
Tothová, Patrícia ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Matejičková, Martina (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Bakalárska práca je zameraná na skúmanie propagácie značiek a firiem na konkrétnych českých módnych blogoch. Zároveň sa zaoberá preskúmaním reakcie a povedomia čitateľov o propagácií na blogoch a jej samotný vplyv na týchto čitateľov. Teoretická časť obsahuje informácie o marketingu, komunikačnom procese, formách komunikácie, komunikačnom mixe a komunikácii na internete. Ďalšie informácie v tejto časti sú o sociálnych sieťach, ich využívaní pri podnikaní, charakteristike blogu, histórii blogu či už v zahraničí, alebo v Českej republike. Praktická časť prináša analýzu spolupráce značiek s konkrétnymi českými blogerkami a výsledky dotazníkového prieskumu medzi čitateľmi.Bakalářská práce je zaměřena na zkoumání propagace značek a firem na konkrétních českých módních blozích. Zároveň se také zabývá přezkoumání reakce a povědomí čtenářů o propagaci na blozích a její samotný vliv na těchto čtenářů. Teoretická část obsahuje informace o marketingu, komunikačním procesu, formách komunikace, komunikačním mixu a komunikaci na internetu. Další informace v této části jsou o sociálních sítích, jejich využívání při podnikání, charakteristice blogu, historii blogu ať už v zahraničí nebo v České republice. Praktická část přináší analýzu spolupráce značek s konkrétními českými módními blogy a výsledky dotazníkového průzkumu mezi čtenáři.Bachelor thesis is focused on exploring promotion of brands and companies on specific Czech fashion blogs. At the same time investigates the reaction of readers and awareness on the promotion of blogs and its actual impact on these readers. The theoretical part contains information about marketing, communication process, forms of communication, communication and communication mix on the internet. Further information in this section is about social networks and their use in business, the characteristics of a blog, the blog history, whether abroad or in the Czech Republic. The practical part presents the analysis of co-operation brands with specific Czech fashion bloggers and results of a questionnaire survey among the readers.
Klíčová slova:
blog; bloger; internet; komunikační mix; marketing; módní blog; propagace; reklama; značka; advertising; blog; blogger; brand; communication mix; fashion blog; internet; marketing; promotion
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49886