Original title:
Komunikační strategie vybrané firmy
Translated title:
Communication Strategy of Selected Company
Authors:
Andrlová, Kateřina ; Zeman, Jiří (advisor) ; Filipová, Alena (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce se věnuje komunikační strategii firmy Ford MotoTrade VM a jejím cílem je zhodnocení této strategie. V úvodu teoretické části se zabývám marketingem, jeho definicí a stručnou historií. Samotná podkapitola je věnována marketingovému mixu jako stěžejní problematice této práce. Na konci první kapitoly je popsána analýza SWOT. Praktická část práce se potom zaměřuje na samotnou společnost Ford MotoTrade VM, především na popsání její komunikační strategie. Jsou zde uvedeny výsledky dotazníkového šetření. Na konci podkapitoly jsou potom mnou navržená doporučení, která vycházejí z teoretických poznatků, výsledků dotazníkového šetření a analýzy SWOTThis Bachelor thesis is dedicated on communication strategy of company Ford MotoTrade VM and its goal is an evaluation of this strategy. In the introduction to the theoretical part I occupy with marketing, its definition and brief history. The separate sub-chapter is devoted to marketing mix as the key issue of this work. At the end of first chapter SWOT analysis is described. The practical part is then focused on the company Ford MotoTrade VM itself, mainly focused on the description of her used communication strategy. There are presented results of a survey. At the end of the chapter there are my recommendations based on theoretical knowledge, the survey results and SWOT analysis.
Keywords:
car showroom; communicatin strategy; Ford MotoTrade VM; autosalon; Ford MotoTrade VM; komunikační strategie
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/49646