Název:
Neverbální komunikace a její význam v podniku
Překlad názvu:
Importance of Non-verbal Communication in the Company
Autoři:
ČABAJOVÁ, Karolína Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce je zaměřena na význam neverbální komunikace v podniku. Neverbální komunikace je využívána neustále a většinou nevědomě. Tento typ komunikace je ovlivňován několika faktory, mezi které patří: kultura, věk, pohlaví a povaha. Práce se zaměřuje na všechny obory neverbální komunikace a analyzuje, co je důležité pro přijímací pohovory, porady a setkání se zákazníky. Dále určuje typ podnikové kultury a také zjišťuje, jakým dojmem působí zaměstnanci na své zákazníky. Zahrnuty jsou i chyby, kterých se zaměstnanci během komunikace dopouštějí. Hlavním cílem práce je zhodnotit, jak vedoucí pracovník využívá své komunikační schopnosti a popsat komunikační proces mezi zaměstnanci. Výzkum je proveden pomocí dotazníku, pozorování a rozhovoru s vedoucí personálního oddělení.This thesis is dedicated to the importance of non-verbal communication in the company. Non-verbal communication is used constantly and usually unconsciously. This type of communication is affected by these factors: culture, age, gender and character. The work focuses on all fields of non-verbal communication and analyzes what is essential for a job interview, meeting or meeting with client. This work determines the type of corporate culture and finds out what impression the company employees give to the clients. Mistakes which employees make during the communication in the company are mentioned. The main aim of this thesis is to assess how the manager use their communication skills and describe the communication process between empolyeeses. The research is carried out by means of a questionnaire, observation and interview with the personnel manager.
Klíčová slova:
chyby v neverbální komunikaci.; Neverbální komunikace; porada; přijímací pohovor; vedoucí pracovník; zaměstnanci; employees; job interview; manager; meeting; mistakes in non-verbal communication.; Non-verbal communication Citace: ČABAJOVÁ, Karolína. Neverbální komunikace a její význam v podniku. České Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/41650