Original title: Key Account Management ve vybrané obchodní firmě
Translated title: Key Account Management in the selected business company
Authors: NOVÁKOVÁ, Michaela
Document type: Bachelor's theses
Year: 2016
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: key account customers; key account management; key account manager; Makro; trade; wholesale; key account manažer; klíčový zákazníci; Makro; obchod; velkoobchod; řízení vztahů s klíčovými zákazníky
Citation: NOVÁKOVÁ, Michaela. Key Account Management ve vybrané obchodní firmě. České Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/41295

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-204569


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2016-05-31, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share