Název: Marketingová stratégia firmy Max Sport
Překlad názvu: Marketing strategy of the company Max Sport
Autoři: Klačková, Alexandra ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Roháčová, Michaela (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: funkční potraviny; marketing; marketingová strategie; marketingový mix; Max Sport; SWOT analýza; značka; brand; functional food; marketing; marketing strategy; marketingový mix; Max Sport; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49497

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-204072


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-04-27, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet